Kanskje svaret ditt ligger her?

Nøl ikke med å kontakte oss på hei@hi-baby.no dersom du har spørsmål. Vi løser alltid sakene med deg og behandler alltid dine personopplysninger med omtanke.

Sist oppdatert juni 2022.

Ta meg tilbake til shopping!

Sammenleggbart innhold

Er det gratis frakt? 

Hvis du handler for mer enn 999 kroner så spanderer vi frakten. Det er selvfølgelig gratis å hente selv også, ellers koster det fra 49 kroner.

Hva betyr hjemlevering med Oda?

Velger du “Hjemlevering med Oda“ som leveringsmåte hos oss får du pakken levert sammen med din neste Oda-bestilling, uten ekstra kostnad samt 49 kr i rabatt med bruk av rabattkoden 'Oda'. De henter hver dag - så her kan du raskest levering med HiBabybestillingen din. Sånn fungerer det:

1. Velg “hjemlevering med Oda" i utsjekk når du handler her hos hi-baby.no
Hvis denne muligheten ikke dukker opp hos deg, er det beklagelig å meddele at Oda ikke kan levere til ditt område

2. Oda gir deg beskjed når de har mottatt pakken din

3. Bestill dagligvaren din på Oda. Her velger du ønsket tidspunkt for levering.

4. Sånn! Nå får du pakken og dagligvarene dine levert samtidig på døra.

5. Allerede en bestilling hos Oda? Da behøver du ikke gjøre noe annet enn å velge Oda som leveringsmetode hos oss. Forutsetter at Oda rekker å motta pakken før Odabestillingen sendes.

6. Rekker du ikke bestille dagligvare likevel? Det går bra! Det koster deg bare litt ekstra å få den levert, kr 69 som betales via SMS.

Må jeg endre strl på abonnementet mitt hver måned?

Nope. Vi oppgraderer størrelsen i takt med alder. Dersom størrelsen avviker veldig så vil vi gjerne ha beskjed! 

Hva betyr det å bestille løpende abonnement?

Løpende abonnement betyr at abonnementet fortsetter til du selv bestemmer at du ikke ønsker abonnementet lenger. Tilegner du deg 1 måned utløper den etter den første bestillingen din, tilegner du deg 3 måneder utløper den etter 3 måneder osv.

Er det vanskelig å si opp abonnement og medlemskap? Nei!

Selvfølgelig ikke. Vi forstår at du kanskje ikke alltid vil forbli et medlem, fortell oss gjerne hvorfor hvis du tror at det har verdi for oss. Logger deg bare inn på profilen din på“min side”.Her kan du si opp medlemskapet ditt, endre størrelser, sette medlemskapet på pause og mye mer. Bare kontakt oss påhei@hi-baby.nohvis du har spørsmål.

Er det gratis avbestilling? Ja!

Det skal naturligvis være lov til å avbestille abonnementet sitt. Du kan avbestille abonnementet ditt på“min side”, eller så kontakt oss så fort som mulig så ordner vi det.

Kan jeg betale med vipps og klarna? Ja!

Vipps, Klarna eller VISA/Mastercard om du ønsker. 

Velger du abonnement, så betaler du hver måned. Avhengig av hvilken betalingsmetode du velger får du en reminder enten fra Klarna, Vipps eller e-post fra oss (om du vil ha e-post fra oss da, naturligvis)

Hva får jeg i hibabypakken?

Vi vil helst ikke røpe alle overraskelser, men er du av den typen som ikke liker overraskelser, så kan vi fortelle deg at du får en fin blanding av produkter som vi håndplukker spesielt til barnet ditt og til sesong. Klær, tilbehør og pleieprodukter. Alle bildene du ser på hi-baby.no er produkter vi pakker til dere. Jo større pakke du velger, jo større utvalg av produkter får du, samt høyere verdi. Vi utvikler pakkene stadigvekkk – og noen ganger har de fine leverandørene gode overraskelser selv! 

Får jeg hibaby levert hjem? Ja!

Vi sender gjerne HIBABY babyboksen helt hjem. Dette velger du selv ved utsjekk

Er det vanskelig å returnere? Nei!

Forhåpentligvis elsker du hvert eneste produkt du mottar, men vi forstår at det kan oppstå behov for returnering, så da ordner vi naturligvis retur. Vi vil gjøre det så behagelig som mulig – så kontakt oss her så finner vi den beste løsningen for deg.

Har du fått feil størrelse, eller et produkt som ikke kan brukes av andre årsaker, så sender du pakken gratis tilbake og får nytt erstatningsprodukt i neste hibaby.

Hva betyr det at jeg har fornøydhetsgaranti?

Dersom du får et produkt som dere ikke har behov for, derav feil størrelse, dobbelt opp av helt lik smokk e.l, så tar vi på oss dette. Det eneste vi ber om er å få produktet i lik tilstand tilbake som du fikk den i, så tar vi den tilbake og sender noe nytt til deg med i neste hibabypakke.

Hva betyr det at jeg har prisgaranti?

Det betyr helt enkelt at hvis du kan vise til at prisen er rimeligere et annet sted enn hos oss på akkurat det samme produktet - så får du det til nettopp den laveste prisen! Det skal bare dokumenteres.

Jeg har flere barn. Hva bør jeg gjøre?

Du kan velge stor pakke med flere størrelser, eller bestille to pakker til hver. Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet, så pakker vi etter dine ønsker!

Barnet mitt bruker ikke smokk?

Ingen problem! Da dropper vi selvfølgelig smokken og smokk-tilbehør. Gi oss beskjed i kommentarfeltet før bestilling, så fikser vi dette! 

Det er en gave!

Supert – vi fikser alt for deg. Legg igjen en kommentar på ønsket hilsen på kort, så skriver vi en hilsen på kortet for deg og pakker den som den skulle vært gave – som vi gjør hver gang. Velg forskjellig leveringsadresse og avsenderadresse dersom du ønsker den levert et annet sted

Er dere store eller små i størrelsen?

Vi har flere merkevarer på lager som har hver sine størrelser. Men, du velger bare alderen på barnet ditt hovedsakelig eller den størrelsen dere befinner dere i nå, så tar vi hensyn til om merkene er store eller små i størrelsene.

Fortsatt ikke fått svar på det du lurte på?

Kontakt oss via skjemaet under. Vi svarer deg som oftest innen en dag, senest tre. Eller send oss en mail på hei@hi-baby.no.